fredag, december 23, 2011

Hos kiropraktorn....

..gick det bra...han visste precis vad han hade att göra...och nu har jag en djävulsk träningsvärk. Men jag vet att det går över snart, är kroppen i felställning och blir tillrättad sååå  blir det så här. Han är ganska hård i sina nyper med massagen innan han börjar med "knaket" men han är väldigt bra/duktig!!
 Så blev det en ny julgransfot till oss i år. Mycket bra fot som har en tagg i mitten där granfoten likson "spikas" fast och lätt att skruva fast i sidorna.....

 Naken gran på plats, väldigt tjocka, fasta grenar och barr...den är nog relativt ny huggen trots allt....
 Ljusen på plats....
 och här kommer kulor och glitter...riktigt fin även i år!!!!!
 Spiran på toppen.....
 och glaskulor i grenarna...vi kan börja använda  våra fina gamla glaskulor (jadå det finns några nyare oxå)  igen eftersom barnen är stora och vi inte har nåt husdjur för tillfället...
 Sen blev det dax för julskinkan...... mycket god blev det i år igen...( jag måste vara duktig på julskina!! : ) )
 När allt blivit klart så tycker jag att jag gjort mej förtjänt av ett glas vin...smakar väääldigt gott kan jag säga.....
 
och som slutlig avkoppling ...ett par varv på albinsockorna..

God Jul 
 till alla mina "goa", rara läsare.

Kram

2 kommentarer:

  1. Å, en riktigt GOD JUL önskar jag dig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. huuuujedamej vad det låter läskigt ditt besök hos doktorn....men men du verkar ju bli bra efter knaaaaaaaket...huja!

    här är också allt klart svävar runt nu litet i rymden innan John Blund kommer

    God Jul till dig!

    SvaraRadera