tisdag, december 27, 2011

Jodå¨...

..nu är alla snögubbar på plats.....
och foten påbörjad...det blir nog bra så småningom...det är lite "trassligt och hårigt" att sticka med flera trådar alpakka samtidigt...men så är det ju får i det oxå... (haha) klart att ullen trasslar sej lite och jag har svart tröja när jag sitter och stickar ...hur ser den ut??? Jo den är alldeles gråluddig!!! Ser nästan ut som om jag har husdjur..... Men dom blir goa och mjuka så herren som ska få dom blir säkert glad (hoppas jag iaf)

Kram

5 kommentarer:

  1. Snögubbar!!!
    Det är min "grej" det!
    Måste vara hur skönt som helst!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Från vantmarathon till sockmarathon! :) Lika fint blir det!

    God fortsättning! :)

    SvaraRadera
  3. Å så gosiga de blir och han blir säkert jätteglad....de blå hattarna lyser upp! Du är skicklig på att kombinera färger!

    SvaraRadera
  4. This detailed analysis answers my all queries. In future it really helps me out.

    SvaraRadera