torsdag, december 22, 2011

Nåväl, bara att erkänna......

..kunde bara inte hålla mej från garn och stickor.
 Äldsta sonen deklarerade att han behöver nog ett par sockor till vintern, han fryser lite om fötterna...hmm, men säger jag du har ju sockor kvar sen förra året.... Hmm säger han...dom är inget snygga längre....jag vill ha......svarta och gråa sockor tack!!! Så nu sitter jag och gör ett par svarta med gråa ränder och jag gör det sååå gärna, allt för att han ska ha varma fötter!!!
 Disco stämmning!!??? Nej inte direkt, det ska bli "jul lan". Grabbarna har lovat att inte vara såå högljudda inatt.....
 men visst blir det läckert när utebelysningen kommer in....rött, blått och                         

  och grönt.... Hoppas att det blir en trevlig kväll/natt för grabbarna...jag och gubben ska upp tidigt och jobba imorgonbitti...
Sen är det jul och granen ska in.... bild på granen kommer imorgon när den fått sin klädsel.

Kram

2 kommentarer:

  1. *fniss förstod väl det....stickorna skreeeeeeeeek åt dig att de inte ville ligga stilla ;-))

    uj uj sicka' mysiga föräldrar den grabben har!
    Går det mycket julmust och bullar ;-))

    Önskar dig en skön julhelg!

    SvaraRadera
  2. Tack för hjälpen!!!
    Någon dag när jag kommer förbi Rusta ska jag köpa lämpligt garn.
    Kul att du inte låter stickorna ligga och bli dåliga;-0)!!!
    GOD JUL!
    Kram

    SvaraRadera