måndag, december 19, 2011

Sista paret ut.....

Par 3 är klara, phu...dom är så stora och det är
väldigt skönt att dom blev klara ikväll
 Nåja ...jag SKA fästa alla trådarna...men jag gör det på en och samma gång när alla paren är färdiga...
 Sådärja..jag har börjat på sista paret julklappssockor......något mindre än tidigare par...och  i två vackra rosa nyanser.
Det är lite svårt att se mönstret än men det blir nog bra när jag stickat en bit...det blir samma mönster rapport som de tidigare sockorna. Nu...dax att sova!!!!

Kram

2 kommentarer:

  1. Men himmel och pannkaka! Jag har aldrig varit med om någon som stickar mönsterstickningar i den rasande fart som du gör. Jag har full gärning med att få klart vanliga raggisar till julklappar. Men det finns ju ett liv efter den 24/12, jag för min del får sätta min tröst till det.

    SvaraRadera
  2. Nu vet jag att du är anställd hos tomten! Att jag inte förstått det tidigare som du har stickat den ena snygga saken efter den andra!

    SvaraRadera