måndag, januari 30, 2012

En sykväll....

och inte ett enda stygn har jag sytt...men Katta lånade min maskin och sydde en eller två sömmar. Vi fikade och stoppade i oss SEMLOR!!!!!! Medan hennes make fixade lite dator hemma hos oss.......visst är det bra när man kan hjälpas åt...?!!
Så det fick bli ett par varv på sockorna....mönstret börjar synas lite och ta sin form....fortfarande svårt att se vad det ska föreställa???? Det kommer fler bilder.....

Tidigt imorse hade vi drygt -13 grader...nu har vi - 12 grader...varför ska det blir så kallt just nu??? Gillar inte!!!! Det är så jobbigt att cykla när det är såhär kallt...får leta fram nån mössa till imorgon....

Kram

4 kommentarer:

  1. Jag känner nog igen dom...dom ser bekanta ut!
    Blir nog jättefint!
    /Ann-Britt

    SvaraRadera
  2. Jo, jag tror jag vet. :)
    snygga färger

    SvaraRadera
  3. Usch vad kallt. Jag tycker att -4 är kallt. Må gott Kram Hoffmansdesign

    SvaraRadera
  4. Fina färger! jag känner också igen dom. :)

    Kram

    SvaraRadera