torsdag, januari 26, 2012

Phu...äntligen.....

..har jag fäst alla trådarna i mina vantar..
 ..födelsedagssockorna blev oxå helt färdiga...ska göra ett fint paket vid tillfälle..innan gåvan ska ges bort.
 Och när "arbetet" som jag bestämt blev klart så visste jag väl inte riktigt vad jag skulle sticka.....Men Maja.....hon visste!!!
 Så Tack Maja!! Jag har börjat på Januari vantarna i Solveigs vantkalender . Ovansidan med blommor.....
insidan, randig....väldigt rolig och lättstickad...mönstret "sätter" ganska fort i både händer och stickor....

Kram

5 kommentarer:

  1. Varsågod, Bettan, men var det inte igår jag föreslog detta???
    Hade du redan börjat sticka???
    Otroligt!!!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Du kan känna dig nöjd nu när du har fäst alla trådar, så fina vantar och sockor.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Vad du är kreativ massor har du fått gjort och snygga är dom också gillar mönsterna o färgerna. Ha en underbar kväll kram Beijan

    SvaraRadera