onsdag, februari 22, 2012

Ännu en snorig dag....

..hade lite srtul med min blogg igår...orkade inte ta tag i saken då. Men nu har jag försökt lösa problemet och visar bilden som skulle varit inne igår kväll....
 när man känner sej lite uttråkad, har ont i huvudet men inte kan ligga i sängen hela tiden för att kroppen ömmar så får man väl hitta på nåt!! Jag la upp några maskor till ett pat "pippisockor"...
 Idag när min kära make kom hem undrade han om jag visste vilken dag det är...?? Ja, onsdag...typ. Men han visste mer!!!!Idag har vi varit förlovade i 20 år!!!! Jag har världens bästa man!!! Han kommer ihåg sånt ( inte födelsedagar dock) och jag fick detta vackra halsband!!! Tack min älskling!!
Och lite stickat mellan nysningar och snorpapper har det blivit....även idag är alvedon min vapendragare...jag hoppas att det ska kännas något bättre imorgon...näsan ser ut som mulen på renen Rudolf...inget roligt minsann...

Kram

3 kommentarer:

  1. Jätteläckert att sticka Pippistrumpor!
    Ursäkta att jag inte spelade mer, men min dag har varit otroligt stressande!
    Krya på dig fortsatt!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är lugnt Maja, vi spelar när vi kan!!Ingen stress. Kram sytanten

      Radera
  2. Väldigt vackert halsband. Häftigt med pippistrumpor. Du får krya på dig.

    Kram

    SvaraRadera