torsdag, februari 23, 2012

Bacill på tilbakagång....

Ja faktiskt, har bara nyst och snorat hälften så mycket som igår....tror jag...pappershögen är iallafall inte lika stor som igår...då var den JÄTTE stor!!!!
 Pippisockorna blev färdiga idag...det är storl 34-36 ungefär så dom gick väl ganska fort att sticka....ska lägga dom i "gebortenpresent" låda...som kan vara bra att ha för ev kalas och dyl....Jonas har blivit bjuden på ett kalas till nästa helg...en kill kompis som inte fått nån handduk så...det ska vi fixa nästa vecka, Jonas och jag.
När jag satt i fåtöljen på eftermiddagen och tittade ut genom mina(smutsiga) fönster,  det såg väääldigt skönt ut trots att det blåste en hel del... blev tvungen att öppna balkongdörren och släppa in lite VÅRLUFT!!!!! Sedan bläddrade jag lite i min "Solveigs vantar" boken..... längtar man till sommaren och kräftor eller????? Jag bestämde mej för ett par kräftvantar i blått och rött!!!

Kram

2 kommentarer:

  1. ohhhh, häftiga sockar!
    krya på dig

    SvaraRadera
  2. Häftiga sockor..o fina vantar: Du har stickat många par nu ur vantboken...

    SvaraRadera