fredag, mars 30, 2012

En jättemysig fredagkväll!!

Det hade vi i familjen!! Det var längesedan vi var hemma tillsammans alla 5 en fredagkväll...Mats brukar jobba och grabbarna brukar vara med sina kompisar...men inte ikväll. Vi käkade lite tacos, grabbarna drack cola och vi tog oss varsin god öl till maten, satt och pratade lite vid maten om vad som hänt och vad som ska hända.....det är bara sååå mysigt!!!!
 Efter maten bestämde Albin och jag oss för att sätta lite färg i vårat hår...Albin tycker att den brunaste nyansen blir bäst...sagt och gjort den bruna nyansen blev det!!! Mats och jag åker till Åland imorgon så det passar bra med lite uppsnyggning av håret, Vi ska fira 40 åringen som vi fikade hos häromdagen. Och vi ska ha jättekul!!!!
 Jag har faktiskt inte varit så jättetrött idag...det kommer och går liksom...vid lunch var det jobbigt men framåt eftermiddagen/kvällen blev det bättre......så jag har hunnit titta på tv utan problem och stickat färdigt bakstycket på koftan.......
...och börjat lite på framstycket.....
Nu ska jag fundera lite på kläderna till båtresan och kolla på tv en stund till innan jag ska sova...hoppas att piggheten håller i sej ....jag kanske hinner sova middag innan resan imorgon annars... ; )

Kram

2 kommentarer:

  1. Trevligt med familjen samlad!
    Ha det så roligt på trippen!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag gör mitt allra bästa för att ha roligt, alltid. Kram

      Radera