torsdag, mars 22, 2012

Ett stor kuvert till mej!!!!!


Och nyfiken som bara den.....
 ..nästan sliter jag upp den.....vad kan det vara och från vem???? Kollar in baksidan och ser att jag fått brev från Majas Paradis...
 Alldeles fuktig i ögonen blev jag, tänk att lilla jag fått en sån fin/ vackert gjord nesse!!!    Jag blev så JÄTTEGLAD!!!!! Tack Maja
 Det är precis mina favvorfärger och jag har redan börjat stoppa saker i den....
 ..en sladd till min symaskin, den ska konnekta datorn och symaskinen. Den ska alltid stå där jag har min symaskin, det är så lagom storlek till mina pryttlar.
 Och lite skit blev det mitt i all glädje...ser du vad det är???? Lite äckligt kanske med det är en halv tand som suttit i min mun...imorgon får jag ringa tandläkaren....det blir säkert en dyr historia ( till...har ju nyss köpt symaskin)
 Och ÄNTLIGEN!!!! fick jag igång den ...symaskinen...det blev lite kaos innan jag "hittade" rätt...man får "jobba" lite annorlunda med USB än vad jag gjort förut...så frun till min "datahacker" fick komma och hjälpa mej lite ...det gick jättebra . Hon är så j--la duktig på sånt!!!!
 Och det här är mitt första alster på nya maskinen...en kökshandduk...
med ett par söta syltburkar på....

Nu är klockan nästan imorgon..bäst jag kryper i säng...det blir mycket att tänka på imorgon...tandläkaren, symaskin, fika hos sys...

Kram

2 kommentarer:

  1. Roligt att du blev så glad!
    Jag vill att sakerna jag gör ska användas och inte bara stå. Då är det extra roligt att se att den redan kommit till användning!

    Nog kanske du skulle behöva ett bidrag från tandfeén, nu när du köpt en ny älskling, men en glugg är ju inte så kul att gå omkring med;-0)
    Lycka till med tandläkartid!
    Kram Maja

    SvaraRadera
  2. Det var verkligen en fin present!

    /F

    SvaraRadera