torsdag, april 19, 2012

Frissan dax igen...

Tänk att tiden går så fort...8 veckor är ji ingenting.....håret gror ju som aldrig förr och det är inte fint väder hela tiden ens... Vet inte hur det kommer sej...men man ska vara glad åt kalufsen, det finns dom som har mindre av den varan och dom tycker att det kan vara jobbigt...man är aldrig nöjd. 3 timma och hela familjen är klippta , snygga och n nöjda!!!
Så har jag varit och fixat lite garn...ska sticka 2 tröjor med spiderman på till 2 små killar...ska bli rolig, det ska vara namn på dom och randiga ska dom vara....Jag tror jag börjar imorgon....

Kram

1 kommentar:

  1. Jag ser fram emot att se tröjorna.
    Jag gillar kort hår, men fy 17 vad det kostar att klippa sig hela tiden!!!
    Nu väntar jag på att det ska bli så långt så att jag kan sätta upp det i stället!
    Ser ut som f-n just nu och förhoppningsvis kan jag visa mig ute utan att skämmas i Augusti;-0)
    Kram

    SvaraRadera