torsdag, april 26, 2012

Inte så bra bilder...men ändå....

Jag har varit hos min syz idag....det blir inte så ofta men desto roligare när det blir.
 Det blev inte så länge heller men jag hann vad jag ville!!!! Köpte lite kedja och några berlocker och ringar och karbinhakar.... lite montering sen blev det klart...eller ..jag kan göra fler om jag vill...berlocker alltså.
 Hjärta, snäcka, sko, pärlbur och en Betty Boop har jag hängt dit...Mitt egen gjorda armband !! Jag är jättenöjd med resultatet.
Sen blev det några varv på spiderman tröjorna....Ja, jag stickar på en i taget... bara för att jag ska veta var namnen ska sitta och hur jag ska sätta "gubben"... snart dax för ärmhåls avmaskningen på tröja 2:s framstycke.

Kram

2 kommentarer:

  1. Häftigt armband!!!!
    Gillar att man kan byta ut och ändra designen på det!
    Har du någon fan-club, så sätt upp mig på medlemslistan!
    Hur fort stickar du????
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ett armband som BARA du har, jättefint! Du är ju snart klar med tröjorna!

    SvaraRadera