onsdag, maj 23, 2012

Börja om från början....

..börja om på nytt... Nä inte sjunger jag inte.... Jag repar upp och stickar nytt.
Eftersom Albins tröja blev alldeles för stor så gör jag om den och stickar liksom lite baklänges på "gamla" tröjan och framlänges på den nya.... går som en dans.... Nåväl, jag har iallafall börjat på rätstickningen ovanför resåren...ska snart lägga in pippiränderna....

Mats och jag har varit på Jonas skola ikväll en sväng, barnen har haft "scenen är din", ett uppträdande som är frivilligt och fritidspersonalen ställer upp och hjälper till. Underbara barn!!!! Dom mimar och dansar och andra sjunger på "riktigt", Jonas och hans kompisar berättade roliga historier. Och jag kan lova att vi fick skratta...trots att vi hört dom förut. Men barnen gjorde det med stor inlevelse och berättar teknik så man blev alldeles överraskad. 

Kram

1 kommentar:

  1. Härligt med aktiva och glada barn!
    Jag insåg häromdagen att jag fortfarande har telefonnumret till grundskolan kvar på kylskåpet. TROTS att det var 4 år sedan pojkarna gick ut där ifrån!!!
    Du är tuff med tröjan, du!!!!
    KRAM

    SvaraRadera