tisdag, maj 29, 2012

Efter en lååång dag...

..blev det så kväll och jag får sätta mej i fåtöljen...göra lite som jag vill. Jodå, jag hat hjälpt till med läxor och vi har fixat med mat till hela familjen och ja, minstingen sover. Då är det min tur...Jag har beställt lite nya broderier från needlework..nu bara längtar jag tills jag får prova dom...jag får det snart, det vet jag! Sen var det lite FB oxå....
..stickcafe på FB, där har jag haft sällskap med andra som gillar samma som jag. Så nu har jag gjort pippirand nr 6....och om några varv ska jag dela på arbetet och sticka fram och bakstycket var för sej. ( Jag har gjort lika mycket som när jag upptäckte att pippitröjan inte blev så bra) Den blir nog inte färdig till avslutningen men tanken på det gör att det går lite undan.... 

Kram


2 kommentarer:

  1. Sticka på Facebook...det låter väldigt modernt. Men det fungerar väl som ett stickcafé. Tröjan avancerar !!! Vi ser nog snart det färdiga resultatet. Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Hejja dig!! Misstänker att du hinner....

    Kram

    SvaraRadera