torsdag, maj 17, 2012

En ledig mellandag.

Så trevligt hade vi det igår på vår personalfest!! Maten var kanon och alla som var där var  kanon. Hoppas att det blir fler gånger.

 Och idag blev det en sån där mellandag, sen frukost, mysa i pyjamas och inget stress alls! Jag hade lovat Jonas att fixa hans jackor.....
 Jag är färdig med en av dom. Den här jackan får han använda nu om han vill, den andra ska han ha på skolavslutningen och sen får han använda den oxå när han vill. Men den syr jag nog på måndag...jag har en golfhandduk som ska sättas namn på och den fixar jag nog i helgen....
Stickar lite på Albins pippitröja.,...2 pippiränder har jag hunnit. Det går inte så fort med så många maskor och långa varv. Men vem har sagt att jag har bråttom...? ( jag önskar att den skulle bli klar till skolavslutningen men jag tror inte att jag hinner...)


Kram

1 kommentar:

  1. Det låter som du haft en riktigt skön klämdag. Och ändå fick du lite gjort.
    Fortsätt ha en skön helg också. Kram Eva

    SvaraRadera