söndag, juni 24, 2012

Den här dagen har gått av bara farten...

Han är 18 år min äldsta son, som han har längtat efter den här dagen.....
 ..synd bara att den inte var igår, det var då han tänkte gå på krogen för första gången...han får väl tåla sej lite och ta det nästa helg. Han var med sina föräldrar och trevliga grannar istället.
 Ja inte ser han nåt annorlunda ut ...inte sen förra veckan iallafall...men om man ska tänka hur det var för 18 år sedan , nyfödd och skrek...då har han förändrats!!!
 Jag är stolt över min stora grabb...(om ett år har jag en till som blir 18....)
När alla gäster gått och vi ätit och plockat undan så blev det några varv på vanten..

Kram

1 kommentar:

  1. Grattis till dig som har en så fin stor grabb och
    naturligtvis Grattis till grabben!
    Tårtan såg tjusig ut och snart vill jag snacka vantar med dig!!!
    Kram

    SvaraRadera