tisdag, augusti 21, 2012

Skog....

..Ja , skog...där finns det svamp, bär och massor av småkryp....det doftar gott i skogen, speciellt efter ett stilla sommar regn.... Ormar finns det i skogen....älgar och andra djur...
Men nu var det inte riktigt det jag syftade på. Nej en ny vante sitter på stickorna...."skog" heter den. Jag har stickat ett par "skog" för länge sedan, dom fick min svärmor till förra vintern. Nu har jag börjat på ett nytt  par ...och tror jag inte att mönstret "sitter" kvar lite i händerna..eller på stickorna...ja, inte vet jag var det sitter men det går lättare än väntat att sticka...jag stickar vidare imorgon...

Kram

2 kommentarer:

  1. Jättefint, perfekta färger för "skog"!

    SvaraRadera
  2. Ja, hjälp vad fin den blir!!!
    Lila ljung, röda lingon, gröna granar och så en lummer "svans". Bra jobbat-igen!!!!
    Kram

    SvaraRadera