söndag, augusti 26, 2012

Sol i slutet....

..det blev trots allt en fin, solig avslutning p denna söndag!! Och det får man tacka för!!
 Så fin att jag blev tvungen att baka en jordgubbstårta....modell lagom stor för 10  personer...
 ..för det var ungerfär eller rättare sagt så många vi var till fikat.... och då hade vi ändå ätit mat innan....halva tårtan borta...
 och resten försvann i ett huj. vissa åt väldigt mycket och någon tog tom flera gånger... Jag blir så glad när jag lyckas med baket... Vi hade en likadan tårta till midsommar, den försvann oxå i ett huj och jag var lika glad då som nu!!
Lite stickning blev det oxå tid till...ett par sockor i fame trend blålia och fame ljusgrå. Mönstret hittade jag på Drops....mums vad fina sockor dom har där...ja,ja ...jag vet, jag får lite mani när jag väl sätter igång.... och det värsta är att jag har hittat flera mönster på sockor i fame....ett roligt och lättsticka garn. Nu ska jag bara slutföra dessa sockor innan jag får fortsätta på nåt annat.

Kram

1 kommentar: