torsdag, augusti 30, 2012

Vilken dag!

Började lite tidigare idag...skulle på studiebesök till Norrköping och kolla in 2 olika dagliga verksamheter..fantastiskt roligt!!! Lite ideer som man kan "sno" fick vi. En verksamhet för grav utvecklingsstörning med tillägshandikapp och en för lätt till måttlig utvecklingsstörning. Både deltagare och personal var fantastiska som kunde ta emot oss...en grupp på 11 personer. Nu finns det många intryck i mitt och säkert mina arbetskamraters huvud att sortera och diskutera. Därefter åkte vi tillbaka till Nyköping och hade vårat APT...hur alert var man då...? Inte så mycket, jag kan säga att gäspade det gjorde jag och väldigt stora gäspar....höll på att svälja hela mej faktiskt, tom ett par gånger....
 Så när jag sent omsider kommit hem och gubben och sönerna fixat maten (pizza) så blev det lite stickning för att få komma ikapp mej själv lite....sortera mina tankar....Så resultatet blev .. färdiga sockor, bara trådfäst kvar...och det vet ni ju när jag fäster trådar...??!! Regniga dagar naturligtvis.
Jag hann börja på ett nytt par.... det blir lite så när tankarna rusar i huvudet....så måste händerna jobba ; )

Men nu blir det sängen annars orkar jag nog inte upp imorgon...veckans sista arbetsdag....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar