onsdag, september 05, 2012

Ibland bli man så glad så glad!!!!

Och det var precis så det blev idag, jag blev så GLAD!!!!
 Ett STORT kuvert låg i min brevlåda...den var näst intill full... ta i nposten och  sprätta, sprätta sprätta....
 Oh så vackra garner låg det i paketet, till mej!!!
 Fler garner!!! Tack Yvonne för gåvan. Jag hade nämligen turen att vinna i hennes bloggnamnutlottning, Yvonne ville byta namn på sin blogg och jag gav förslaget "Yvonnes Stickiga Sida" för att jag tycker att det namnet passar på hennes trevliga blogg.
Nu måste jag skynda på att göra klart mina saker så jag får sticka nåt fint av garnet som jag vann, alla färgerna tillhör mina favoriter, Yvonne träffade så rätt, så rätt i valet av gåva. Tack igen !!
Sockorna är på stickorna...den ena är nästan klar, hälen ska stickas bara men det blir senare när....
..nr 2  är klar....

Kram

2 kommentarer:

  1. Grattis till dig!
    Vilken fin vinst, garn kan man inte få för mycket av.
    Dina sockor ser ut att bli jättefina.
    Annika

    SvaraRadera
  2. Grattis vilken tur du hade. fast du var ju duktig också att hitta på ett fiffigt namn. Tänk alpackagarn ! Ljuvligt !!
    Kram Eva

    SvaraRadera