måndag, september 24, 2012

Nu lackar det....

..mot julen, endast 3 månader kvar!!
 Så då får man börja med julbroderier....ett broderi som jag köpte förra året men inte använt så mycket, lite special är det för man kan sy med garn. Det har jag inte provat.
 Ett annat av broderierna, järnek, vackert tycker jag och absolut ...jul.
 Sen provade jag att fixa och trixa lite, musen har jag hittat på nätet nånstans, vet inte var men jag gillade den och ville ha nån bra text....
så jag provade om det gick att brodera på kalsonger, framtill...och tänk, det funkade! Bilden är väl inte så bra men jag ser hur den ser ut i verkligheten ...den är jätte cool. Kul som "gebort" present till den som har allt.

Kram

1 kommentar:

  1. Först måste jag börja med att tacka för utmärkelsen som vi fick av dig. Tänk att man kan bli så glad för att någon uppmärksammar bloggen. Eftersom jag behöver lite praktisk support av en kompis att lösa det lilla problemet så stannar ju dessvärre utmärkelsen hos mig nu. Hoppas att det är ok med dig? Jag tackar också för tipset om bilderna.
    Och sist men inte inte minst, vilka vackra julhanddukar!
    Sarah

    SvaraRadera