torsdag, september 13, 2012

Oj....

..nu har jag visst beställt garn IGEN.... Hittade så fina vantar hos YlloTyll i Uppsala, dvs på deras hemsida. Jag ringde dit och betalade garnet som kommer ...förhoppningsvis imorgon. Jag visar bilder när det kommer. 
Trots att jag har så mycket garn hemma som jag skulle sticka upp kunde jag inte låta bli....
Just nu håller jag på med schersmin, jag hoppas att garnet ska räcka, jag hade bara ett nystan av det rosa. Det här är vante nr 1.....annars får jag väl repa upp lite och göra halvvantar av dom....

Kram

2 kommentarer:

  1. Vi är nog lite lika allihop, köper oavsett om vi behöver eller ej.
    Vad är det för garn du stickar med? Kan kolla om jag har något...
    Vi hörs!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Sorry, Bettan!
    Det garnet hade jag inte!!!
    Trots att jag verkar ha hur mycket som helst!!
    Kram

    SvaraRadera