lördag, september 15, 2012

Sådärja...

Nu är dom färdigstickade...mina schersmin.
 Garnet räckte tack vare min granne som åker till samma affär som jag....
 ..och handlar samma färger som jag....nu är det bara att fästa trådarna kvar...lägger dom i den lådan och tar det när det regnar  ; ).
 Och då var det meninge att jag skulle starta upp med mina Törnen vantar...men när jag satt vid datorn och sökte lite hittade jag ett par vantar med älgar på (järbos sida med gratismönster) och det är jag bara tvungen att göra först..inga vantar dock .....jag sätter älgen på ett par sockor istället, storlek större.... Sockan blir ljusgrå med en turkos älg på ....
Ganska läckert tror jag att det blir....!

Nu ska jag ta med mej min huvudvärk och gå till sängs...jag undrar hur det ska sluta, mina barn har varit sjuka och även på jobbet har det varit förkylt....Hoppas att det är en vanlig huvudvärk...som är bortblåst imorgon.

Kram

2 kommentarer:

  1. Hoppas att du inte faller för bacillen!
    Full fart i stickorna - hela tiden!
    Vantarna var jättefina!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefina vantar. Älgar på sockor låter spännande.
    Kram Yvonne

    SvaraRadera