söndag, september 09, 2012

September....

Jag har suttit lite vid symaskinen idag mellan "tvättmaskinerna"...
 och sytt motiv på en kökshandduk. Motivet kommer från Urban Thread.
 Närbild....
 En beställning som blev nästan klar, ska bara vändsy den....
 Sockorna blev oxå klara... fästa trådar gör jag en annan dag ; ) . Jag har några par som ska fixas och det får bli en dag när jag har lust att fästa lite,  då gör jag alla på en gång.
Albin behövde nya vantar...September månads vantar "Kymmenedalen". Han har själv fått välja färger..svart, röd och vit...passar till hans andra kläder....
Nu blir det sängen, är ganska trött....

Kram

2 kommentarer:

  1. Hej!
    Verkligen fint! Tack för svaret om garnerna, jag tänker köpa 7 bröder och prova det!
    Och tack för att du länkade! Jag hittar inte din e-mail, skriv till stickapalandet@gmail.com så skickar jag mönstret.
    Hälsningar
    Sticka på landet
    Annika

    SvaraRadera
  2. Fint med blommor på kökshandduken.Och Jonas har valt snygga färger till sina vantar.
    Kram Eva

    SvaraRadera