måndag, oktober 29, 2012

Att vårda....

..ja, att vårda en ilsken bacill...det har jag fått nog av, om man kan vårda bort den så blir jag så glad!! Nu har  jag sen typ en vecka tillbaka en ilsken, torr och besvärlig hosta som inte vill ge sej. På 4 veckor har jag således gått igenom feber, rejäl förkylning och nu hostan. Jag har hunnit jobba några dagar mellan varje sjukdomstillfälle. Inte är det så att jag behöver vara hemma men jag ser fram emot semester i slutet på veckan så att jag och min kropp får hosta lite ifred, samt samla energi till nästkommande vecka. Och jag lovar att jag ska vara hemma och samla på energi och bara vara!!!

 Sykväll...visst den kan man bara inte missa....2 tomte handdukar blev det
 ..lite stickat på Backtrav hann jag oxå.... toppen och tummarna kvar.
Nästkommande projekt...?!  Tror jag iallafall...Hittade dom i senaste numret av Stickmagasinet. Dom bara sa till mej..Vill bli stickade!!! Garn har jag ..ska bara sätta ihop färgerna....
Nåja vantarna först!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar