lördag, oktober 20, 2012

Den här helgen är vikt åt roliga saker!!

Förts ut är en trevlig och lätt kostsam dag på Älvsjö mässan.!
 Skapligt mycket folk måste jag säga....
 Men ingen direkt jätteträngsel. Mycket fanns att handla beroende på vad man vill köpa.....
 Jag köpter fyrkantiga strumpstickor, garn, garn, broderi och garn, samt garn till vantar, Uppsala vanten. (till vänster i bild)
 Sen  när jag kom hem blev det chipslåda till middag och efter det kom det gäster som var lite kortsugna....
Efter ett parti plump, chikago och två omgångar gin rummy var det dax att bryta upp., Vinet och snacksen är slut och mina ögon  och fötter är ganska trötta och ömma... Nu blir det sängen...Go´natt!!

Kram 

2 kommentarer:

  1. Nu blev jag avis igen att du hamnade på symässan den missade jag i Borås.Kram Hoffman

    SvaraRadera
  2. Det låter som en perfekt dag!
    Men du vad är chipslåda för något?
    Ha en skön måndag imorgon!!!

    SvaraRadera