fredag, oktober 12, 2012

Fredag..och kortvecka igen....

..så tokigt det kan bli...2 korta veckor på varann, hoppas det inte blir fler såna som det blev i det här fallet. Jag jobbade 3 dagar sen blev jag sjuk i 6 dagar, hann jobba 4 dagar och insjuknade igen.... Det var inte så kul. Nu är jag frisk och det var roligt att återgå till jobbet, allt blir som det ska igen. 
Jonas var på killmiddag ikväll och då satte jag mej vid symaskinen, resultatet blev ett glasunderlägg modell cowboyboots. Riktigt kul att sy. Det blir nog ett par till, dom tar lite tid att sy men jag har tid.....och får samla på mej lite energi.
Några varv på vantarna blev det oxå...beställde lite mer garn, den grå färgen håller på att ta slut....missräkning av mej...eller så har jag haft roligt när jag stickade nåt annat av samma färg.....

Lite uppdatering HÄR och HÄR

Kram
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar