torsdag, oktober 04, 2012

Jag var och köpte...

.....vita örngott igår. Jag kollade att måtten var som dom skulle...50x60 cm....Åkte hem...och ikväll skulle jag sätta ett broderi på...När jag öppnade paketet så såg det så konstigt ut, väldigt långt örngott, tittade på förpackningen igen...det står 50x90 cm. Typ jag vände på siffran 9 och fick det till en 6. Måste nog kolla synen....
 Jag åkte tillbaka till affären och fick byta. Då hade dom inte i bomull så jag fick ta satinörngott...ja,det går väl bra det oxå. Motivet har jag hittat nånstans på alla dom sidor som finns med broderier, kommer inte ihåg vilken.
 Jag köpte en kudde och satte i oxå....så man kan se hur resultatet blev. En härlig kudde att sätta i soffan eller kanske ligga och sova på.....
Silver star sockorna är snart klar...hälen stickar jag imorgon.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar