lördag, oktober 06, 2012

Lite lördag....och att fira en 18 åring.

Solen är alldeles jätte generös idag. Strålar som aldrig förr och det är jag jätteglad för. Trots min snuva och kärva hals så mår jag bättre när solen lyser.
Några varv på stickningen har jag hunnit innan det är dax att åka iväg på fest.  Stan och bolaet hann vi oxå, det är så roligt att botanisera bland ölflaskorna  Tyvärr så var en hel del av oktober fest ölen slut men vi hittade ett par sorter som vi ska prova. En god kall öl till en god bit mat i glada vänners lag är alldeles jätte trevligt.
Vi ska fira en 18 åring oxå, Albins klasskompis från grundskolan har oxå hunnit fylla körkort. Helt otroligt att tiden går så fort....små gossar är stora, lätt skäggiga, halvstöddiga, billängtande grabbar. Jodå dom är fortfarande våra små gossar!!!
Nu kommer våran "taxi" bäst vi snabbar på...

Kram 

1 kommentar:

  1. Nu förstår jag vad du menar med att "du hade och göra ett tag" med bildredigeringen. Du milde! Kort sagt...

    SvaraRadera