onsdag, oktober 03, 2012

Nu visar jag en...

..fd hemlis.....
 Min arbetskamrat fyllde jämt i våras ( 50 år) och då fick hon ett stort badlakan av mej och familjen med sitt namn på och ett häftigt motiv som kommer från Inspiras Attitude. Nu fyllde hennes man jämnt (50 år) och då tyckte vi att han oxå skulle få ett eget badlakan. Även det broderiet kommer från Inspiras Attitude. En personlig present som säkert håller oss i deras minne vid bad och dusch, men vi torkar dom inte på ryggen ...det får dom göra själva.
Sen är det ju detta med sockor och vantar...mani, mani, mani...det går snabbt att sticka och det är vackert, avkopplande samt jä....a roligt att göra. Färger, ränder,stjärnor..jag allt kan blandas efter humör...Jättebra presenter...vad mer kan sägas...familjen får vraka och välja av det som ligger i mina lådor.....är någon annan intresserad går det bra att kolla in här och här.
Detta par stickar jag i Fuga, mönstret kommer från Drop och heter Silver Star
Näe nu är det dax.... Zzzzz för sängen   Zzzzz

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar