tisdag, oktober 30, 2012

Stickkväll i fåtöljen....

Och då blev mina Backtrav klara.
 Tummarna är på plats och vantarna ligger i fästalådan...det är ju som tur är soligt ute...vid regn blir det fäst.
 Och när en sak är färdig få jag börja på en ny sak....Den här garnhögen ska bli ett  par sockar...
..som ska se ut ungefär såhär.... Har inte bestämt om sockan ska bli svart eller om resår och häl ska vara svarta och sockan vit....det är lite jobbigt att sticka i svart (vet inte vad det beror på men det kan inte vara åldern ). Vi får väl se när jag stickat lite resår hur jag tänker fortsätta....

Kram

2 kommentarer:

  1. Backtrav-vantarna är så fina. De får nog bli mitt nästa val i boken.
    Det här med att sticka i svart har jag också upptäckt är lite bökigt nuförti´n. Kan jag så undviker jag det gärna, framförallt om det är tunna stickor.

    SvaraRadera
  2. Som vanligt fantastiska vantar! :)

    SvaraRadera