tisdag, december 18, 2012

Är jag en stolt mamma eller????

Jonas och jag har varit på skytteavslutning ikväll och på klubben har dom haft en tävling under höstterminen, 10 bästa skjutningar av 10 veckor, man kan alltså ha 1000 poäng...Jonas kom 3:a på drygt 700 poäng, jag kommer tyvärr inte ihåg exakt  summa (fy på mej). Den är ålders indelad så det var ålder 9-11. Jag är sååå stolt och Jonas blev såå glad!!!
 Fina priser blev det , Jonas har ställt dom på sin byrå...han har inte sagt nåt till pappa Mats...som är på kurs och kommer hem imorgon...det blir överraskning. Skyttet är liksom lite "deras"grej, en sk killgrej.
Sen blev det lite på sockorna...hälen är påbörjad på ena sockan...blir dom färdiga innan jul???? Kanske  kanske inte....
Igår hade dom mönster på vantar till sockorna....i Drops adventskalender....kan det blir nästa projekt....??

Kram

1 kommentar:

  1. Det är väl så underbart att glädjas åt barnens framgångar. Och sen blir det barnbarnens !!!! Sådana saker värmer i ens hjärta.
    Såg de där vantarna på Drops. Något för Sytanten tänkte jag då !!!
    Kram Eva

    SvaraRadera