lördag, december 08, 2012

Bortskänkes....

..ett par ömma fötter storl 40 ungefär...Köpes....nya, friska fötter med stuns i gärna i storl 40... Efter 8 timmar på gående/stående fot är man ganska mör...men det har varit roligt så jag får ha överseende med fötterna, kanske mår dom bättre imorgon.
 Mitt bord från ena sidan....
 Sys bord....
 ..mitt bord från andra sidan....
Automobilsällskapet hade en bilutställning som Jonas vill kolla in...han är  nästan lika biltokig som äldsta brorsan...
en bil...
en bil till....den känner ju jag igen...kan det vara en Saab??!
 Oj, ytterligare en bil.....
 Ena hållet av gallerian...mycket utställare och många besökare.
 andra hållet av gallerian, den svänger lite så alla kom inte med på bild.....Många trevliga människor har jag mött idag, både hantverkare och köpare av hantverk. Det kan nog tänkas att det blir ett sånt här evenemang igen vid tillfälle.
När jag äntligen fick vila mina trötta fötter, sittandes i min fåtölj så blev det några varv på vantarna...men jag tror jag är lite för trött för att sticka, vilket är konstigt men idag har jag fått så mycket hantverk att se på och hantverkare att prata med så jag är nog lite "mättad" för en stund....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar