fredag, december 28, 2012

Då har man .......

....gjort veckans 2 enda arbetsdagar..dom sista för i år!
Känns helt ok faktiskt, hoppas att nästa år känns lika bra eller ännu bättre.
Så nu får vi ta det lugnt och sköta om oss, ha det riktigt skönt...Och då kan väl jag få sitta i min fåtölj med en stickning i händerna...Ja, det får jag!! Philips sockor tar form och "växer som dom ska...Och fredagsölen är urdrucken...eller  ni kanske inte såg den...(hihi) längst upp till höger i bild...Den smakade alldeles jättegott, både Mats och jag var hemma ikväll och kunde njuta en öl till maten, det händer inte så ofta.... nästkommande dagar blir det annorlunda...då jobbar "gubben"igen och jag kan göra färdigt sockarna...

Kram

2 kommentarer:

  1. Fina SOCKOR!
    Synd att det är så stelt och tråkigt att sticka i Lovvika garn!
    Jag köpte ett nytt strumpgarn i dag.
    Viking Alpacka sport
    30% alpaka, 40% merino och 30% nylon.
    Någon dag blir de strumpor hos mig!
    Gott Nytt år
    Kram

    SvaraRadera
  2. Skönt att vara ledig resten av året ;-)
    Hoppas du får ett riktigt bra 2013.
    (Det vore ju förskräckligt, om vi skulle behöva bege oss till tandläkaren, pga lite sötsaker)
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera