onsdag, december 19, 2012

En son med körkort....

..på symaskin!!  Men min får han inte låna riktigt än....
..nä, han får använda skolans symaskiner något år till....tror jag. Men glad är han att han klarade kortet.
 Sådärja, nu har jag fixat lite med mitt lilla projekt, sys fick ett välja ett par till sina örhängen.
små hjärtan i ceriserosa lite mörkare nyans.

 Fler små tänkta örhängen...
 En julklappsbeställning som blev färdig ikväll, tror att man kan ana vilket lag han håller på..
 Sockorna är klara, ligger just nu i fästarlådan och väntar....
 Tog fram lite mer garn..till vantarna som var i Drops adventskalender..igår tror jag...vet inte riktigt vilken nyans färg jag ska ha...botten ska vara svart iallafall, jag har börjat på mudden...
Såhär ser vantarna ut....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar