torsdag, december 13, 2012

Hoppsan då.....

..en låda...en låda garn....
 ..kom på posten idag....fina färger ....ska bli.... Nja det får jag se. Sockor kanske eller vantar eller kanske en snygg mössa till nån av sönerna...???? Ja ja det kan ligga så länge, det är ju snart jul och några lediga dagar som jag kan sticka på om jag inte gör nåt annat förstås....
 Sockor, Pippisockor eller sockor med Pippiränder.... det går fort att sticka...Raggi och stickor 3,5 och 4,0 mm. Till småfötter ska det nog bli....
Jag stickar några varv till inna jag ska hämta mellansonen vid bian....han tittar på Hobbit, slutar sent gör den...straxt innan tolvslaget.... Sova?? Ja, det får man göra när man blir gammal...och då kan man väl inte sova...jag har "hört" att gamla människor bar slumrar ett par timmar på natten...sen dricker dom kaffe och läser tidningen och sen gör dom en massa andra roliga saker...Nåt att se fram emot!!

Kram

2 kommentarer:

  1. Verkligen fina färger!!!
    Är säker på att du hittar på något snyggt, som vanligt ;-)
    Gillar verkligen "Pippi-sockorna"
    Nää, sova, det är väl överskattat!!
    Ha en skön helg
    Kram
    (Jaa, mycket bus blir det)

    SvaraRadera
  2. Jättefina! Såna ska jag minsann göra!

    SvaraRadera