söndag, december 16, 2012

Ibland slår den till....

glömskan...med dunder och brak. Jag höll nästan på att glömma blogga...
Ja det finns annat som jag nästan glömt oxå..flera saker på jobbet förra veckan..tur man har arbetskamrater!!! Och att det snart är jul....
 Näe , det sista var bara ett svepskäl... Nu har jag  tagit bort mina garnlådor....här ska nämligen granen stå...den kommer in dan före dan. ... Men nu har jag städat iallafall....
 Här, i Jonas rum står dom...garnlådorna...Dom står där tills granen försvinner ...sisådär efter Nyåret. Då blir det som vanligt igen!! Och längtan efter sommaren....
 Flera små broderier har jag gjort....hjärtan, granar och fladdermöss..
 en symaskin, provdocka, sax och katt blev det visst oxå...fortsättning följer.....
Socka nr 1 är nästan klar, har börjat på nr 2 ...nu går det lite fortare...mönstret har "satt" sej...i händerna eller var det i huvudet...kommer inte ihåg ; )
Dax för sängen och hopp om mindre glömska nästkommande vecka!

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar