lördag, december 15, 2012

Igår snöade det ....

..idag regnar det...konstigt väder....
..men  då kan jag sitta inne och  göra roliga saker....en julklappsbeställning.....

..och en till....Vilken tur att Tomten ska få dom här sakerna i veckan så att han hinner leverera till ägarna på självaste julafton.

Lite test håller jag på med.....ska göra ett par till imorgon ..sen får jag montera färdigt i veckan och se om det blir som jag tänkt.... eller om det blir nåt överhuvudtaget.

Stickningen går framåt den oxå...framsidan på sockan....

och baksidan....Gillar färgen som ändrar sej...min favvofärg, turkos!!! 
Nu lägger jag stickorna en stund, jag ska titta på en inspelad dokumentär som sändes i förra veckan tror jag....Paradise Lost, tänk så det är....Nej ni måste jag kolla färdigt..

Kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar