måndag, december 24, 2012

Nu är det lugnt och skönt..

..ordningen är återställd. Alla är nöjda och glada.
Jag har faktiskt oxå fått en julklapp trots att det inte skulle bli något.... Här kan ni se vad jag hade turen att vinna. Min frissa har haft en utlottning och jag har deltagit och vad händer ...ja , jag har vunnit en klippning!!!! Helt underbart, nästa gång vi ska till frissan behöver inte jag betala.

 HAr även deltagit i FB stickcafe, mina lovikka sockor....färdiga....
 och min gulliga mamma hjälpte mej att brodera skaften. Visst hade jag kunnat själv men det är roligare att ha lite familjekänsla i sockorna och mamma är ju den som har "gett" oss lärdomen att handarbeta. Jag är så stolt över min mamma!!
Sen var det bara att fortsätta med de "gamla" vantarna..dom måste vara färdiga innan vottelongen börjar.....

Kram

1 kommentar:

  1. Dom där sockorna ser så sköna ut! Lovika-sockor, det har jag aldrig sett! Jättefina.
    Jag blir mer och mer sugen på att återuppta lite handarbete.........men jag vet också att jag skulle fastna i det, och inte få något annat gjort ;-)
    "Dom gamla vantarna" är väl inte så väldigt gamla, hahaha
    Kramar till dig

    SvaraRadera