söndag, december 09, 2012

Oj vad...

..vad kallt det har varit idag. Imorse vid 8.30 tiden hade vi -16 grader. Det har säkert varit kallare p andra ställen men det frestade inte att gå ut precis. Nu kl 22 är det -2 grader, det har snöat ymnigt i omgångar. Hur ska det bli med vädret??? 
 Nåja, det går bra att sitta inne och sticka om inte vädret passar... så då gjorde väl jag det då! Fiskbens vanten nr 1 är nästan klar, det är bara tummen  kvar....
Och då började jag med vante 2....Nääe ..vad skådar ögat ...en viss Polly kom till mej och hälsade på ...smakar gott gör det oxå... Stickning var det ju...ja, ja jag fortsätter imorgon för nu ska jag nog gå till sängs....kallt väder gör mej trött ; )

En liten uppdatering av min blogg finns HÄR 

1 kommentar:

  1. Vädret är det stora samtalsämnet här. Ikväll väntas rikliga mängder. Håller mig inomhus och ska löeta upp ett trevligt handarbete. Ingen Polly här men väl marknadsgodis. Mmmmm !!!
    Kram Eva

    SvaraRadera