torsdag, januari 31, 2013

En skojig dag.....

Har det varit idag, halvvantarna som jag gjorde färdigt igår ligger i postlådan och ska "åka" till en annan stad. Sen , av en händelse fick jag lite besök...Här kan man se vem som hälsade på. Eftersom jag glömde ta kort så får jag länka till bloggen istället. 2 så underbara bernersennen flickor!!! Det skulle inte göra något om dom bodde hos mej men jag tror att deras matte vill ha dom i sin närhet.
Ett par nya halvvantar ska detta bli, jag stickar nu i Sisu och Opal, något tunnare än Ulrika som de andra vantarna blev stickade i. Jag provar att göra mönsterstickat även i handflatan...lite trassligt blir det med 4 färger...men på nåt sett så ska det funka...det gjorde det på de andra fast där hade jag bara mönster på handryggen...
Jag provar vidare.

Kram



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar