tisdag, januari 01, 2013

Första inlägget,År 2013 ska vi skriva...

Och det var väl inte så svårt. Jag och familjen hade en jättetrevlig nyårsafton med god mat och kortspel. Tack Anki och Ola för den!!
Här står den, vår gran...nu ligger den uta på gården och vill inte komma in mer!!! 
Ordningen är återställd, mina garnlådor är på plats så jag kan välja vad jag vill ha när jag ska sticka nåt....och det ska jag ju. Vottelong 2013 börjar idag och jag har redan bestämt vilket mönsterförslag jag ska göra men tills jag börja  på den blir det en hemlis.
Lite mer hann jag idag trots att man är lite trött...en lite beställning
 ..och nu är den klar.
 Mina Lilja vantar är oxå på framfart....här är båda färdiga men utan tumme...
Och precis inna jag skulle blogga blev jag färdig med tummen....på den ena vanten...imorogn gör jag nog färdigt den andra...men jag ska jobba lite först. 

Sen får jag alltså börja på nästa projekt Vottelong 2013.

God Fortsättning på Er allihop!! 

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar