söndag, januari 06, 2013

Idag blir det lite bilder....

..en ståtlig herre vid namn Atlaz.
 En stor berner som är snällheten själv, kramig, gosig,stillsam och även lite busig om han vill.
 Jonas och Atlaz husse diskuterar en skogspromenad....
Atlaz tycker att det är lite tröttande när vi sitter och pratar och han inte "får " vara med....
 Sen var det mina vantar... Har jag hål i huvet eller hål i huvet??!!  Har plockat bort stickorna ur detta 3:dje försök....utsidan och
 insidan...när jag kom på hur det skulle vara....
 Alltså...tomma rutor = inga maskor!! Hur enkelt som helst men om hålet i huvet är stort så blir det lite tokigt... Jag har iallafall börjat på vanten för 4:de gången och nu blir det jättebra!!   Insidan och....
  
..utsidan. 
Har börjat på vanten nr 2..och ska väl sticka på den en stund till innan jag lägger mej..

En semesterdag imorgon blev det , pga att fritids har planeringsdag och skolan  inte börjar förrän på tisdag...resultat: SOVMORGON!!!!

Kram
   










3 kommentarer:

  1. Men, det var väl en vante att vara envis!!!
    Vad bra att du kom på var felet låg. Men att göra om fyra ggr? Då skulle jag nog ha kastat stickorna för länge sedan ;-)
    Vad härligt med bernerbesök!!! En fin Altaz :-)
    Ha en skön sovmorgon
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ta upp så många gånger.
    Då hade det inte blivit något för mig!!!
    Fin "vovsing"!!!
    Kram

    SvaraRadera