fredag, januari 18, 2013

Och nu till dagens lilla inlägg....

..ja men det kan jag ju inte frångå om jag inte är jättesjuk förstår... och då kan jag ju alltid nysa per istället...
 Sockorna har blivit färdigstickade...men inte fästade...dom hamnar i "den" lådan tillsvidare. Jag är väl inte så sugen på fästningar just nu...men det blir jag snart....Om det regnar brukar jag göra sånt (haha)
Sen kunde jag inte riktigt komma på vad det skulle bli på stickorna....jag kan inte låta blir att ha nåt för det känns så konstigt när man sitter i "fåtöljen", barnen kollar på sina tv program och gubben jobbar.... Men jag letade lite i mina gömmor för att se om jag hade nåt kul på lut...det här mönstret hade jag laddat hem för länge sedan men tycker att det är väldans läckert. så jag började väl...Stickar i  Drops alpakka, stickor 2,5 mm, färg: 2 olika nyanser av turkos. Ja, vi får väl se om det blir som jag tänkt....

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar