lördag, februari 02, 2013

En öm tumme...

..kan förstöra precis hur mycket som helst!!! Min ena tumma är just nu till salu, den högra....ingenting tar bort smärtan, har provat salvor och värkmedicin...kan det vara en förkylning som sitter där? Äldsta sonen är förkyld med hög feber och hosta..kan det vara den?? Äh, jag vet inet men den köttiga delen av tummen är precis tokig och jag kan inte hålla en penna eller bestick med tummen. Inte bra men jag hoppas att det går över SNART!!
 Jag har just hittat garnet och färgerna till februaris vottelongvantar... men det är ju flera dagar kvar att hinna....
sen är det ju Emelies halvvantar med "lock"som ska bli färdiga oxå...  

Jag gillar inte att svära i bloggen men.....j..la skit tumme...

Kram

1 kommentar:

  1. Svär du !!! Det får man visst när det blir så där tokigt. Jag blir bara så lyrisk när jag ser ditt alpackagarn !!!
    Kram Eva

    SvaraRadera