torsdag, mars 07, 2013

Ibland blir man mer irriterad än...

än vanligt...och så blev det igår kväll...hela natten hade jag funderingar och halva dagen... i morse när gubben vaknade kunde jag så äntligen sätta igång och forska.... Problemet..? Jo , jag skulle uppgradera min mejl...inget bar...den försvann och jag kommer inte in i den eller hittar den inte på nätet...som tur är har jag den "öppen" i telefonen så jag kan kolla min post ...har varit i mejlkontakt med både microsoft  som inte kunde göra nåt tillsvidare och hotmail som inte har gett mej nåt svar än ... Undrar hur jag ska göra...har så mycket viktig post där just nu och alla mina kontakter som jag behöver. En mejl adress ellr tre är ju inget man har i huvudet precis...inte ens vanliga gatuadresser har jag i huvudet dom står i  adressboken... Ja, jag får vänta tills imorgon och se om dom har "hittaat" min mejl och kan ge den tillbaka på nåt sätt. Jag kankse kan få sova i natt utan att fundera så mycket....
 Under tiden har jag hunnit sticka hälarna på älgsockorna....nu ligger dom i fästarlådan.....
Sen fick jag ett erbjudande om en vottelong till (Projo vottelong 2013)...vantar , vantar , vantar...tre par ska jag sticka , sen är jag ikapp...Januari månad heter brinnande kärlek (fritt översatt från norska), Februari månads vantar har jag redan stickat för dom var med i Vottelong 2013..  och mars vantar är ett par selbuvotter, vantar med stjärnor. Varje  månad är förutbestämd vilket mönster som man gör, det kan vara både betalmönster och gratis mönster. Garnet till Vantarna som jag stickar nu heter ECO baby ull. Det är så kul och spännande....

Kram

2 kommentarer:

  1. Jag håller med dig om garnet. Jag har stickat två stycken sjalar i det. Gillar att arbeta i det jättemycket!!!

    Stackars dig med mailen!

    Kram//Maja

    SvaraRadera
  2. Så trist med mailen, hoppas det löser sig.
    Sockorna blev superfina!
    Kram Yvonne

    SvaraRadera