måndag, mars 11, 2013

Idag kom det paket....

..med garn i...hade beställt en fin grön färg som tyvärr var slut så jag tog plommon i stället. En ljuvlig färg.
Snart ska jag sticka lite på dom... har bara ett par projekt att färdigställa först....
Döskallevantarna som "ska på kalas" är färdiga, ska bra fästa trådarna först...blir morgondagens jobb, jag hann inte heller göra handduken färdig som oxå "ska på kalas", jag har nog tid imorgon med den oxå.
Den här blev färdig...ska skickas iväg till ett födelsedagsbarn (ett vuxet sådant, som fyller många år) Jag kommer att visa hela motivet när personen har fått sin present.
                                                
Denna hann jag oxå göra klar ikväll, ska även den bli en present som ska gå med posten. Det blir en kombinerad födelsedagspresent/påskpresent.  Bara för att jag tycker att det är kul att få ge bort nåt till nån som man (jag) tycker om.
Börjat på ett par nya vantar har jag oxå hunnit, sånt kan jag göra när symaskinen är igång, glömde fotografera men det kan jag nog göra imorgon det oxå, så blir det flera bilder att titta på....

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar