lördag, mars 02, 2013

Liten blir stor....

Han blir åter lite tandlös....
min yngsta son. Klagade över lite ont i tanden...den sitter inte som den ska.....Nu sitter den inte alls....
en liten, liten tand som just nu väntar på att tandfen ska hämta den och lägga dit en guldpeng!! 
 Vottelong 2013...mars vantarna är klara...det går fort när garnet är tjockt och stickorna likaså.
Men jag hittade den här vanten, det var någon på FB (vottelongen)som visade och som om jag inte hade mönster att sticka efter.... Nä jag blev så sugen att jag beställde garn och mönster på nätet. Jag ska sticka mina i grön....
Medan jag väntar på garnet som troligen kommer i veckan letade jag i gömmorna..(gömt och gömt, ha,ha det ligger precis bredvid mej) och hittade detta, koksgrå och naturvit sisu som ska bli sockor. Jag ska använda ett diagram med en älg på. Mönstret hittade jag på järbo.

Kram
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar