torsdag, april 25, 2013

Inte så mycket stickat ikväll....

..tyvärr...det fanns lite annat att fixa med. Betala räkningar tex, inte så roligt men ett måste och nu är det gjort.
 Beställda ett par broderier från USA hann jag oxå med ... fick en beställning på ett par handdukar som jag ska fixa med imorgon.
 Glömde visa detta igår, konstigt vad man glömmer... Innan jag gick på stickcafeet så hamnade jag  på garnaffären som ligger alldeles bredvid....hittade detta garn och det ville följa med mej...
 ..det var egentligen bara denna sticka jag skulle köpa. Hmm, nu måste jag bestämma mej för vad det ska bli av garnet...
Några varv på pippisockorna blev det, har stickat in tråden för hälen och gjort några varv till...ca 12 cm från 
den räda tråden ska jag sticka innan jag tar ihop för tån....det blir nog lite vitt och lite rött och sen ...tån.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar