fredag, april 05, 2013

Repa upp, upprepa....

ganska häftiga ord.... och innebörden då?? Vad menas med den?
 Ett mönster som jag hittade på drops för ett antal år sedan.... började på halvvantarna gjorde jag....tyckte inte att det blev så bra med en massa fingrar....
 dessutom blev dom väääldigt lååånga..... här gar jag hunnit repa upp "fingrarna.
 Kolla själv, dom är ju hur långa som helst....nej,repa upp, det ska jag göra.
Sagt och gjort...Men nu måste det bli nåt annat.....ett par vantar med flätor är April månads utmaning i Vottelong 2013....Japp, så får det bli.  Jag använder mej av mönstret, lägger upp antal maskor som till en vanlig vante, stickar in flätan där den ska vara och upprepar mönstret fram till att jag ska göra ett tumhål....sedan fortsätter jag tills vanten är klar och hoppas på att jag blir nöjd med den....

Repar upp, upprepa...häftiga ord.... och vilken innebörd...
Ja det beror ju på vad det skulle bli/ har varit.

Kream

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar